lauantai 23. maaliskuuta 2019

Tunnustan väriä

Oon ollu tosiaan täs viime päivinä tosi uuvuksissa. Osaksi se varmasti johtuu stressistä, mutta näköjään mulla on nyt vähän lämpöökin. Ilmeisesti kroppa yrittää kertoo mulle, että "Hiljennä, hyvä ihminen!" 

Oon yrittäny pitää itteni kiireisenä, ettei ahdistus ja murheet pääsis vallalle. Oon siivoillu kämppääni, tänään lisäks pessy pyykkiä ja "riehunu" ystävien kans (ei mitään ihmeellistä, ollaan juteltu ja vitsailtu ja välillä huumori on hyvin... hmm.. sekoa ;D Mutta ihanaa, että on lähellä ihmisiä, joille voi puhua, joiden kans voi olla oma ittensä ja jotka vie ajatukset muualle. Pitää huolta siitä, etten kuitenkaan ihan mökkihöperöidy ;) )

Lisäks ku tänään aamulla heräsin, ni mun vasen olkapää/lapa oli ihan jumissa ja kipee. On se vieläkin, mut ehkä se ei tarvi sen enempää toimenpiteitä. Oon varmaan nukkunu jotenki omituisessa asennossa. Vähän jos venyttelis...

Kämppä on edelleen aika sekaisin. Makkarissa sain vaatteet viikattua laatikostoon (tosin ei kyllä yhtään niin nätisti kuin Konmari-Mariella, mutta sinnepäin), nyt oon levittäny eteisen kaappien sisällön eteisen ja olkkarin lattialle... Sitä tässä pikkuhiljaa käyn läpi. :)

 Kaapin perukoilta löytyi pari hieno pusakkaa!! ;) Espanja-pusakka ei oo niin hieno kuin tuo Ruotsi-pusakka ;) Sais vaan lukee Sverige eikä Sweden :(


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti