keskiviikko 6. maaliskuuta 2019

Päivä alkaa parhaiten extempore reissulla kauneussalonkiin

Heipä hei! Heräsin tänään mörrimöykkynä. Oikeastaan herään kyllä joka aamu tuon näköisenä. 😂


 Parin kahvikupillisen sekä aamupalan jälkeen sain idean lähteä kauneussalonkiin. 😀 No ei se nyt ihan uus idea ollu. Oon miettiny jo piiiiitkään, että menisin kestovärjäyttään mun ripset. Samalla sitten kysäisin, että mitä mä voisin tehdä noille mun "sibeliuksille", eli juonteille kulmakarvojen välissä. Kysyin suoraan, että "oisko botoxia?" 😄 Ei ollu, mutta suosittelivat "tehokkaasti ryppyjä hälventävää yöseerumia". Ostin sitten sen, 79 euroo... + ripsien värjäys 12 euroo...

Mutta siis voi tuon rahan huonomminkin käyttää... Ja oli aivan ihanaa istua ja antaa muiden hösätä. 😊 Laittoivat mun naamaa. Ensin tota retinolia (yöseerumi), sitten päivävoidetta ja vielä kokeiltiin yhtä meikkivoidetta. Sitten laitettiin ripset. Se aine vähän kirveli, mut helpotti. Siinä sitten istuin 15 minuuttia silmät kii. Arvatkaa, olinko lähellä nukahtaa... 😃

Nyt on hyvä mennä töihin tällättynä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti