perjantai 8. maaliskuuta 2019

Mä haluun oman pupun!!

Aina vaan väsyttää, vaikka nukuin tos iltapäiväl tunnin, puoltoista? Heräsin kuitenki joskus puol kuuden aikaan... ööh.

Labratulokset kilppariarvoista kertoo, että T4V on 10.9 ja TSH 1.1. Tiedä noista sitten, mut mun mielestä toi T4V on aika matala... joka vois aiheuttaa tän mun jatkuvan uupuneisuuden... Tai sit mul on vaan ollu liikaa tekemistä ja liian vähän omaa aikaa ja lepoo. Täytyy pitää huolta, et ens viikko ois vähän kevyempi (I wish...)

Kattelin eläinlääkäriohjelmaa ja siinä oli söpö pupu ja mun alko taas tehdä mieli hankkia oma pupu! Oon ollu kova pupufani noin vuoden ku sillon näin ekan kerran mun ystävän ihanan pupun! Aiemmin olin miettiny vaan että hankkisin kissan tai koiran, mut nyt haluun ehdottomasti pupun!!

Kissa ois siinä mielessä parempi ku koira, että se ei hauku (sopii kerrostaloon) eikä sitä tarvi käyttää pissalla monta kertaa päivässä. Sitte taas kaikki kissat ei oo niin seurallisia ja sylityyppejä ku koirat taas on. Mut pupu ei hauku eikä nauku eikä sitä tarvi ulkoiluttaa joka päivä, ja ne on sillee ehkä sopivasti seurallisia ja itsenäisiä... :D

Mut en mä tässä nyt heti oo pupua ostamassa. Pitää ensin tutustua pupujen hoitoon ja järkätä kämppää vähän enemmän jyrsijäystävällisemmäks... Ja rahaa tarvii säästää. (En oo sellanen vastuuton joka hankkii lemmikin hetken mielijohteesta, vaikkei pysty huolehtii edes itsestään ja sitte joutuu antaa kissansa pois parin viikon päästä sen hankkimisesta...)

Mutta aina saa haaveilla ja suunnitella! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti