torstai 14. maaliskuuta 2019

Enneagrammi

Menin sittenkin ryhmään, ihan vain koska aiheena oli enneagrammi.

Enneagrammi on yhdenlainen persoonallisuustesti. Lisää aiheesta esim. sivuilla
https://www.namaste.fi/fi/enneagrammi/yhdeksan-eri-persoonallisuustyyppia.

Enneagrammi-tyypitys ei oo mikään yksinkertainen juttu. Meillä meni puoltoista tuntia ihan perusjuttuihin, paljon jäi vielä läpikäymättä. :D

Yhdeksästä perustyypistä mä oon auttaja, mun kaks siipeä ovat yhteisön palvelija ja emäntä. Stressisuunta (eli millainen oon stressitilanteissa) on varma vaikuttaja/johtaja/suojelija ja leposuunta (eli rentoutuneena) romantikko/uneksija/kaipaaja :D

Tosi hyvin osu kyllä mun kohdalla oikeaan. :)

Pitää tutustua enemmän aiheeseen, saatiin ihan kattava tulostepino kotiin luettavaksi.

Olipahan päivä, nyt ois sitä omaa aikaa ja mahdollisuus tehä omia juttuja, mutta voi olla, että meen kohta unelle... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti