perjantai 1. maaliskuuta 2019

Tässä olen

Päätin, että on turhaa ja tyhmää huudella täällä kasvottomana ja lempinimellä (ja sitäpaitsi mulla ei oo mitään muita kuvia ku omasta naamasta, joten en saa laitettuu näihin postaukseen mitään kuvia muuten... haha! 😅 😉), joten otan jännittävän ja suuren askeleen ja tulen "kaapista":





Se olen minä! Päivi on siis oikea nimeni, Pädeksikin kutsutaan, haluaisin minua kutsuttavan Mimosaksi. Otin itse itselleni lisänimen Mimosa (ei oo missään asiakirjoissa, vielä) joskus lukiossa, kun käsiteltiin kasvia nimeltä mimosa (ei siis sitä drinkkiä!! haha!! 😁😂) ja mimosahan on sellainen, että jos sitä koskee, se menee "suppuun", ja mä oon aika lailla semmonen arka niinku uusia ihmisiä kohtaan ja välillä tuttujakin, että en tykkää "koskettelusta".

Palataanpa asiaan. Oon vm. 1983. Vihaan iästä puhumista. En koe itseäni millään tavalla yli kolmekymppiseksi enkä koe sen olevan millään tavalla tärkeä osa minua tai muitakaan. Ihminen on sellainen mitä on, eikä oo mitään "sinun täytyy käyttäytyä tällä tavalla nyt kun olet sen ja sen ikäinen". Eri tilanteissa on hyvä osata käyttäytyä tilanteen mukaan, mutta ei se ole millään tavalla ikäsidonnaista.

Rakastan eläimiä. Omaa lemmikkiä ei ole vielä, mutta haluan pupun tai koiran (alpakoita, ponin). Mun mielestä ranskanbulldogit on söpöjä, mutta tiiän kyllä niiden hengitysongelmista jalostuksen takia, kun niiden kasvot ovat sellaiset kuin ovat. :(

Oon filosofian maisteri. Opiskelin Turun yliopistossa pääaineena pohjoismaisia kieliä (pääasiassa ruotsi, myös pari kurssia norjaa ja tanskaa, islantia ei ollu), sivuaineina espanjan kieli, kansatiede ja italian kieli. Rakastan opiskella kieliä! Rakastan kyllä opiskella ihan mitä tahansa. :) Oon ikuinen opiskelija.

Oon lyhyt. 153 cm 😊 Oon sinut pituuteni kanssa. Painoa sais olla vähemmän, mutta siksi käynkin salilla ja yritän syödä terveellisemmin.

Minulla on pisamia. Kaikkialla. Kesällä ne näkyvät oikein hyvin. Minua on kiusattu pisamien takia lapsuudessa ja yläasteella. Saahan niistä vieläkin välillä kuulla, mut yleensä tyyliin "Onpa sulla paljon pisamia, ei sillä, ne on ihan kivoja...". Jotkut ihmiset eivät erota pisamia ja luomia, ja sain kerran netissä kommentin "Sulla on selvästi ihosyöpä, kun sulla on tommosia tummia pisteitä." Lääkäri sanoi, että ei ole, vaan ne on pisamia. On mun pisamia sanottu myös maksaläiskiksi...

Oon sosiaalinen ja tykkään olla ihmisten parissa, mutta sen vastapainoksi tarvitsen myös paljon omaa aikaa. Omaa rauhaa, jolloin saan tehdä omia juttujani. Hyvin tärkeää, muuten uuvun.

Rakastan musiikkia. En osaa luokitella musaa mihinkään genreihin. Vähiten pidän jostain ärinähevityylisestä, biiseissä pitää saada selvää lyriikoista.

Aion oppia soittamaan kitaraa. Minulla on sähkökitara, jonka rakas (edesmennyt 😿😭) ystäväni teki minulle. 💓💕


Teini-ikäisenä soitin sähköurkuja, ja minulla on vieläkin ne sähköurut, jotka minulle silloin ostettiin. Aion oppia soittamaan niitäkin uudelleen.




Mirri on pehmolelu, jonka sain myös tältä edesmenneeltä ystävältäni. 💞

Tykkään virkkaamisesta. Virkkaan amigurumeja, eli eläinhahmoja. Enimmäkseen oon virkannu nalleja ja lehmiä. Haluan joskus alkaa myydä niitä.

Tässä kaikki nyt tältä erää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti