lauantai 9. maaliskuuta 2019

Mä en aina tajua näitä älypääpuhelimia..

Heräsin tossa tunti sitten ja huomasin, että kaveri oli soittanu ja laittanu whatsapp-viestejä yöllä. Mikä on aivan turhaa, koska mä nukun öisin! No, vastasin sen viestiin ja sit se soitti mulle whatsapp-puhelun. Ihmettelin, että mistä se oikein soittaa, kun mun korvaan kuulu kauhee älämölö ja jotain naisten kikatusta (tää mun kaveri on mies) 😀 kysyin sitä ja se sano et se on ihan kotona yksinään. Ei meiän juttelusta tullu yhtään mitään ku koko ajan oli sitä taustameteliä. Ajattelin, että mun kaverilla on tv auki tai jotain musiikkia enkä tajunnu, että syy olikin mussa ja mun luurissa: mulla oli jääny instagramin videot päälle ku olin vastannu puheluun!!! Öö, niinku oikeesti? Miks tämmönenki on mahdollista? 😀 Miksei ne vois mennä pois päältä ku vastaa puheluun, koska en mä oikeesti kuullu oikein mitään mitä mun kaveri puhu. Enkä osannu siinä puhelun aikana alkaa säätää muita sovelluksia... No, nyt tiedän tämänkin.

Lisää aamukahvia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti