perjantai 15. maaliskuuta 2019

Ihanat ystävät

Viesteilin eilen illalla ennen nukkumaan menoa yhden ystäväiseni kanssa. Hän on yksi Turun/Kaarinan ystävistäni, joilla oli punkbändi ennen yhden jäsenen (mun ihanan ystävän) äkillistä kuolemaa. Hän laitto mulle viestiä ja kertoi, että vieläkin punk soi, vaikkakin uudella treeniksellä. On myös hyvin vaikeaa soittaa niitä biisejä, joita he silloin yhdessä tekivät ja soittivat, mikä on oikein ymmärrettävää. :( Mäkään en oo oikein pystyny soittaan tuota sähkökitaraa, jonka sain tältä meidän yhteiseltä poismenneeltä ystävältä. :( Mutta muistoja ei meiltä kukaan vie! <3

Oli tosi kiva kuitenkin jutella tämän ihmisen kanssa eilen ja suunniteltiin, että meen käymään siellä uudella treeniksellä joku kerta. :) Odotan!

Mulle tuli tosi hyvä olo tuosta, kun hän otti yhteyttä. On ihanaa, että on ystäviä, ihmisiä, jotka ajattelee mua ja joille mä oon tärkeä, ja vaikka ei olla pitkään aikaan yhteydessä, niin pystytään silti jatkaan juttua sujuvasti. <3

Toi porukka on mulle todella tärkeä. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti