lauantai 16. maaliskuuta 2019

Mun puuhailupäivä

Tänään oon viettäny suurimman osan päivästä omissa oloissani kotona. Tää on sitä, mitä mä tarvitsen, kun viikko on ollu hektinen ja on ollu kaikenlaista menoo ja draamaa ja sosiaalista elämää. Pesin pyykkiä, oon katellu erilaisia siivousvideoita youtubesta ja järjestelly asuntoani. Mun kämppä on tällä hetkellä kaaos, en oo piiiitkään aikaan ollu kotiini tyytyväinen, koska kaikki on hujanhajan, epäkäytännöllistä ja sekavaa.

Tää hommahan alko jo silloin pari viikkoo (?) sitten, kun siivosin vaatekaappejani kirppistä varten (postaus Kunnon konmaritusta muistaakseni). Osan vaatteista sain myytyä, osa meni lahjoituksena vastaanottokeskukseen, osa UFFille, osa on vielä mulla josko joku vaikka ostais ne. Yks kassillinen on menossa UFFille huomenna.

Siirsin kirjahyllyni ja kansiokaappini vierekkäin. Kansiokaappi oli hyvin epäkäytännöllisessä paikassa jääkaapin vieressä nurkassa. Siinä on siis semmonen kolo, minkä tarkoitusta en tiedä ja muuttaessani tungin kansiokaapin sinne. Mutta ruokapöydän takia sinne kaapille on ollut tosi vaikea päästä (joka on yks syy siihen, että kaikki mun laskut ja muut paperit on kerääntyny siihen kaapin päälle tai muualle). Nyt on helpompaa päästä kansioihin käsiksi ja laittaa aina laskut ja muut tärkeät paperit kansioon.

Pelkästään tässä on mennyt monta tuntia. Kirjahylly piti tyhjentää kirjoista ja leffoista ennen kuin sitä voi siirtää, joten siinäkin meni aikaa ja energiaa, koska mulla on PALJON kirjoja ja leffoja. :D Yksin kun puuhailen, niin aikaa menee väkisinkin. Mutta tää on kivaa! Kaikki on vielä yhtä kaaosta, mutta pikkuhiljaa tulee aina joku nurkka valmiiksi. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti