sunnuntai 3. maaliskuuta 2019

Huomenna julkaistaan mun teksti!!!

Tutuille ja kavereille tosin vain, mutta silti!!!! Mua jännittää, millaisen vastaanoton se saa.

Oon kieltämättä hieman huono ottaan vastaan kritiikkiä esim. kirjoittamistani teksteistä tai amigurumeista, jotka oon virkannu tai vaikka leipomuksistani. Mulla on lievästi huono itsetunto, jonka kanssa oon kamppaillu yläasteaikojen kiusaamisesta lähtien. Se on paljon parantunu (iän myötä), koska oon tehny töitä sen eteen ja oon kasvattanu ympärilleni muuria/suojakuorta, mikskä sitä nyt sanois. Oon silti tosi herkkä persoona, ja kun teen jotain 100 % ja jotain henkilökohtaista, niin kyllähän kritiikki tuntuu. Varsinkin, jos se on tyyliä "toi on ihan paska". Rakentava kritiikki on aina tervetullutta.

Kuten oon sanonu, julkaisen tekstin täällä blogissa joko jo huomenna tai sitten tiistaina! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti