maanantai 20. toukokuuta 2019

Kun parisuhde ahdistaa

Tai en tiä, onko se parisuhde. Ehkä ja varmaankin oon vaan uupunut liiasta sosiaalisuudesta. Ensin töissä 8 tuntia päivässä asiakaspalvelua, sitten pitäis olla kumppanin kanssa. Ja kun kerran on vapaapäiviä, niin nehän pitäis sitte viettää kumppanin kanssa.

Tänään huomaan, että olen ihan uuvuksissa. En kestä nyt yhtään ketään, ja jopa kumppanille sanoin (ärähdin...) että jättäisit mut nyt vaan yksin.

Ei hyvä. Ahdistaa. Pelottaa, että musta ei ookaan parisuhteeseen. Musta on tullut niin itsenäinen ja mulla on paljon juttuja, joita haluan ehdottomasti tehdä yksin. Haluan ehdottomasti viettää aikaa yksin.

Ahdistaa, kun toinen haluais koko ajan olla mun kans ja on ihan kuin me oltais oltu jo kauan yhdessä, ja mä taas vasta totuttelen suhteessa olemiseen.

En tiedä. Ehkä tää menee ohi, mutta nyt vain ärsyttää ihan kaikki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti