tiistai 21. toukokuuta 2019

En tykkää helteestä

Mä hajoilen nyt jo näihin lämpötiloihin. En tykkää. Menee hermot ku hiki valuu, vaikka vaan istuis paikallaan. Kämpässä seisoo ilma, ku ei saa läpivetoo eikä ulkoo tuu viileempää ilmaa edes iltaisin. Sitäpaitsi mun on laitettava tuuletusikkuna kii yöks, koska häiriinnyn liikenteen äänistä. Häiriinnyn tosta pöytätuulettimen surinastakin, joten... mä oon kusessa.

Toivon vain, että se viimevuotinen helleahdinko ei toistu tänä vuonna. Kiva olla töissäkin, ku joutuu kuitenki pitää uunia ja parilaa ja kahvinkeitintä päällä koko ajan...

Oon aina sanonu, että helle on pahempi kuin pakkanen, koska pakkasella saa vaatetta lisää, mutta helteellä ei voi ottaa niin paljoo pois ku ois tarvis. Sitäpaitsi mä vihaan lyhyitä sortseja ja t-paitoja/toppeja. Hameista puhumattakaan.

Jotkut sanoo, että no muuta jonnekin jossa on kylmä. En voi kuulkaa muuttaa nyt yhtään minnekään. Ei se ole mikään vaihtoehto. Yhtälailla kylmästä valittajat voi muuttaa jonneki Australiaan.

No, ei auta muu kuin kärsiä vain.

Vein kullan aamupäivällä ulos syömään. :D


 Neiti luonnonlapsi pääsi vauhtiin. Oli pakko yrittää tehdä kukkaseppele...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti