sunnuntai 14. huhtikuuta 2019

Miten viikonloppu on mennyt? (edit, lisäsin omia kuvia)

 Jospa tässä päivittäis taas. En oo oikein jaksanu enkä myöskään ehtiny kirjottaa, latailla kuvia ja miettiä, mitä kirjottais.

Torstaina kävin Cittarissa ja löysin sieltä noi tuoksut, 1 euro/kpl!!! Mä rakastan tuoksuja, joten pakkohan noi kaikki oli ostaa. :D Noi on semmosii ohuita levyjä, joissa on 20 ml tuoksua.





Perjantaina olin töissä puol viiteen asti ja sen jälkeen olin ihan poikki.

Lauantaina askarreltiin pääsiäisjuttuja. Höyhennettiin tommosta "munaa". :D




 Söin myös tommosta jotain herkkujälkiruokaa, jota muut oli tehny perjantaina.

Lopun lauantai-illan ja tän päivän oon pyhittäny pääsykoeluvuille. Kävin toki aamulla äänestämässä, ja sunnuntaiseen tapaan siivosin.


 Kuvia äänestysreissulta. Ensin kotoa (oih, mun ihana Växjö universitet -huppari opiskelijavaihdosta Växjöstä):

Sit rappukäytävästä:
 
 Viimeinen kuva on kävelyreissulta. Tukka hulmuten menin. :D Tossa mun hiukset näyttää yllättävän pitkiltä. Ehkä se on vaan ku yleensä pidän aina tukkaa ponnarilla.


Kohta suihkuun ja sitten unelle. Huomenaamulla taas töihin. :)

2 kommenttia:

  1. Hei! Vähän myöhään kommenttia laitan mutta haluaisin kysellä löytyykö noita hajuvesiä enää kaupoista? :) Ostin kaksi vuotta sitten tuollaisen ja siitä asti olen yrittänyt löytää lisää, etenkin tuota numeroa 6. Kiitos;

    VastaaPoista
  2. Voi apua, mä en oo huomannut tätä viestiä! Anteeks!!
    En ole ainakaan itse enää nähnyt noita hajuvesiä missään. :(

    VastaaPoista