tiistai 9. huhtikuuta 2019

Love my job!

Mä niin tykkään mun työstä! :) Tosin vielä en oo päässy tekeen sitä ns. oikeaa työtä, eli asiakaspalvelu / kassatyöskentely, mutta kyllä nääkin hommat mitä on eilen ja tänään tehty, kuuluu tähän työhön. Siis valmistelut, siivoukset, myytävien tuotteiden inventointi...

Mä oon niin innoissani! Tykkään kun on paljon puuhasteltavaa eikä istuta paikallaan. Tykkään myös siitä, että tapaa uusia ihmisiä. :)

Mulla ei nyt oo oikein mitään muuta kirjotettavaa, ku oon niin onnellinen mun töistä, mut en viiti niistä sen enempää kirjottaa tänne. Sen verran siis vielä, että alotin työt nyt maanantaina yhessä kahvila/ravintolassa. :) Se on niiiiin mun juttu! Mulla on paljon opittavaa, mutta sekin on hienoa, että joka päivä oppii jotain uutta.

Muuten mun päiviin kuuluu sit sitä opiskelua (pääsykokeet, hygieniapassi) ja ihan perus rentoilua telkkarin parissa. Mun pitäis ehkä keksiä jotain muutaki kirjotettavaa, ku tää on nyt aika tasapaksua. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti