maanantai 15. huhtikuuta 2019

Caesar, siivet ja kumppanit

Näin on taas työpäivä pulkassa. Tää on siitä kivaa, että jokainen päivä on (ainakin tähän mennessä) ollu erilainen. On ollu erilaisia työtehtäviä. Tänään käytiin läpi myytäviä tuotteita ja mun täytyy sanoo, että oon aika kokematon esim. viinojen suhteen. Tiedän kyllä perus jallut ja kossut ja salmarit, mut konjakit ja viskit ja ginit ja mitä näitä nyt on, on sitten eri asia. Mut onneks ei tarvi alkaa opetella mitään erikoisia drinkkejä, kunhan nyt osaa kaataa laseihin... :D

Sitten ruokapuoli. Ostin ihan kokeeks itelleni tänään kaupasta caesarsalaatin ja broilerin siipiä, koska niitä tulen myymään töissä, eikä mulla oo hajuakaan, miltä caesarsalaatin tai siipien pitäis maistua.

Onhan sitä opeteltavaa, ja riittäis opiskeltavaa kotiin asti, mutta jos nyt pitäis työasiat työasioina. Otan vain tämän työni hyvin vakavasti ja haluan oppia paljon ja olla hyvä työssäni. Siksi jännitän ja mietin näitä asioita oikeastaan koko ajan ja oon nähny painajaisia kassakoneen käytöstä. :D

Mutta kyllä nää asiat tästä selkiytyy. Tekemällähän ne oppii ja kyllä ihmiset ymmärtävän, etten mä heti osaa kaikkea. :)

Tänään herkuttelen caesarilla ja siivillä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti