sunnuntai 21. huhtikuuta 2019

Hyvää pääsiäistä!

Ohops, pieni tauko tuli pidettyä tässä. Oon ollu töissä enkä oo kerta kaikkiaan jaksanu kirjottaa töiden jälkeen.

Keskiviikkona sain ihanaa postia! Mut on hyväksytty eläintenhoitaja-koulutukseen!! :) Koulu on parivuotinen ja alkaa elokuussa! Keskiviikkoon asti luin yliopiston pääsykokeisiin (informaatiotutkimus), mutta sitten päätin jättää yliopistohaun tältä erää kokonaan ja keskittyä nyt töihin ja mennä sitten syksyllä "alpakkakouluun" niinku mä tuota eläintenhoitaja-koulutusta kutsun, koska siellä on alpakoita!!! 💖 Tosin mä aion erikoistua pieneläinten hoitoon, mutta enköhän mä ennen erikoistumista pääse tutustumaan myös alpakoihin. :)




Torstaista tähän päivään asti oon sitte ollu töissä ja töiden jälkeen niin loppu etten oo mitään jaksanu. Golf-klubilla alkoi kausi, joten porukkaa on ollu paljon ja kahvilassa on käynyt melkoinen kuhina aamusta iltaan. Melkosta haipakkaa on ollu, mut se on vaan hyvä! Mieluummin työpaikalla tekee töitä kuin istuu joutilaana.

Joka päivä oon oppinu paljon uusia asioita ja pikkuhiljaa alkaa hommat rutinoitua. Kassakone ei hirvitä enää ollenkaan ja oon täysin elementissäni asiakaspalvelussa. :) Rakastan todella mun työtä!!!

Yleensä oon menny töihin vasta 10-11, mutta tänään oli aamuvuoro, eli herätys klo 5 ja menin töihin aamuseitsemäksi. Päivä meni ihan hujauksessa kun oli koko ajan tekemistä. Ensin olin et en mä haluu lähtee kotiin, mut kotona iski väsymys ja mun jalat on ihan muusina! Tuntuu etten pysty käveleen askeltakaan, ku jalkapohjia särkee. Mut se on tottumiskysymys.

Huomenna on vapaapäivä. Nii, ja nyt on kai joku pääsiäinen, ni hyvää sellaista kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti