tiistai 23. huhtikuuta 2019

Huippukiva päivä!

Tänään oli taas työpäivä. Olin koko päivän yksin hoitamassa kahvilaa, tai oli mun työnantaja ja muut paikan työntekijät tietty paikalla, mutta mä hoidin kahvilan ihan yksin. Oli oikeesti ihan mahtavaa! Päivä oli paljon rauhallisempi kuin viikonloppuna, joten selvisin oikein hienosti.


Mä oon niin onnellinen mun työstä! Todellakin mun unelmatyö! :) Oon joskus haaveillu omasta kahvilasta, niin tää on nyt lähellä sitä :D

Hommatkin sujuu jo ihan rutiinilla. Rakastan olla kassalla, vaikka vielä viikonloppuna jännitin sitä tosi paljon. En jännitä enää oikeastaan yhtään. Tottakai joka päivä miettii, että toivottavasti ei tuu mitään ihan mahdotonta vastaan, mutta kaikesta selviää, kun kysyy neuvoa ja pysyy rauhallisena.

Asiakaspalvelussa törmää väistämättä joskus hankalampiin ihmisiin, mutta onneksi se on tosi harvinaista ainakin tuolla. Ja jos joku kettuilee, ni sit vaan laskee kymmeneen ja hengähtää, ja unohtaa koko jutun.

Huomenna on sit hygieniapassitesti, joka kyllä jännittää ihan hemmetisti! Jännittää matkustaa junalla (joo, oikeasti! Hahah!) ja jännittää, että miten löydän sen testipaikan. Mutta kyllä kaikki järjestyy.

Oon oppinu ajattelemaan asioita sillee rauhallisemmin, että enää en menetä yöuniani vaikka joku asia jännittäiskin. :) Jos joku homma on pakko tehdä, niin sitten se tehdään.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti