keskiviikko 24. huhtikuuta 2019

Hygieniapassikoe tehty, monta jännitysmomenttia myöhemmin

Tänään oli tosi jännittävä päivä, koska hygieniapassitesti. Töissä en siis ollut, vaan hermoilin koko päivän tuonne kokeeseen menoa ja itse koetta.

Kaikki meni kuitenkin oikein hyvin. Heräsin aamulla jo seittemän aikaan, niinku oon nykyään tottunu. Puolilta päivin oli lääkäriaika, sieltä kaupan kautta kotiin yhden aikaan. Puol kolmen aikaan lähdin kotoo käveleen juna-asemalle. Juna Tampereelle lähti kolmelta.

Hermoilin ihan hemmetisti jo pelkästään tuota junalla matkustamista. Pelkään aina meneväni väärään junaan, vaikka kuinka oisin kattonu laiturit ja junannumerot oikein. Lisäks jännitin kelpaako mun netistä tulostamani lippu, ku se oli vaan A4-arkki jossa luki matkan tiedot. :D Kaikkee voi siis jännittää...

Sitten kun pääsin Tampereelle, jännitin (kuten jo hyvissä ajoin etukäteen eilen, toissapäivänä, viikko sitten...) että miten löydän pääkirjasto Metson, koska Tampere ei oo mulle ollenkaan tuttu kaupunki. Mun mielestä Tampere on tosi sekava ja nyt se on vielä sekavampi, kun siellä on se ratikkahässäkkä. Metso kuitenkin löytyi, mapsin ja ystävien neuvojen avulla.

No, sitten mietin hermostuksissani, miten löydän oikean salin. Mutta onneks on netti puhelimessa, niin voi sieltä tarkistaa. Ja tadaa! Luentosali löytyi. Sitten oli vielä puol tuntii aikaa hermoilla itse koetta.

Kaikki on mulle sanonu, että hygieniapassitesti on ihan läpihuutojuttu, mutta kyllä mulla tuli koekysymyksiä lukiessani muutaman kerran semmonen olo, että mitä hittoa. Suurin osa kysymyksistä oli ihan maalaisjärjellä ajateltavia, mutta sit oli semmosia "kompakysymyksiä".

Jäin kokeen tehtyäni odottelemaan, että kaikki saa kokeen tehtyä (aikaa oli yhteensä 45 minuuttia tehdä koe), koska sen jälkeen testinpitäjä kertoi oikeat vastaukset. Mun laskelmien mukaan mulla meni kaks väärin, eli koe meni läpi!!! Mutta odotan nyt vielä, että saan varmat tulokset. :)

Sitten suuntasin takaisin rautatieasemalle. Mulla oli aamulla tulostamani lippu kotiin, joten sitä ei tarvinnu miettiä. Mut se, että mulla oli 2 tuntia aikaa junan lähtöön. En viittiny soitella kavereille ja sopia tapaamisia etukäteen, enkä enää sitten kokeen jälkeenkään, kun sit ois ollu kaikenlaista aikataulujen sovittamista ja suunnistamista, ja oikeasti olin ihan poikki. Tsekkasin oikean laiturin ja sitten haahuilin rautatieasemalla ja lopulta istahdin läheisen puiston penkille pelaamaan Pokemonia :D

No, sitten oli vuorossa taas se oikean junan metsästys. Ei siinä ois ollu mitään ongelmaa, jos se juna ois pysähtyny oikeaan paikkaan. Sen piti pysähtyä laiturille 4 kohtaan D, mutta se pysähtyi kohtaan C ja mulla meni pasmat sekaisin. Kipitin kuitenkin sitten siihen junaan, hermoilin vähän aikaa, ja lopulta kysyin toiselta matkustajalta, olenko varmasti oikeassa junassa. Ja kun se juna oli vielä kaikenlisäksi Helsinki-Pori- juna eikä selkeästi vain tänne kotikaupunkiin.... Höh. Mutta siis oikeassa junassa olin ja vihdoin saatoin hengittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti