torstai 26. joulukuuta 2019

Onneks joulu on ohi

Joulu on ihan kiva juttu, lahjat ja yhdessäolo ja kyläilyt, mut on se onni, että se on nyt tältä vuodelta ohi. Sen verran stressasin taas, että nyt vihdoin voi hengähtää, kun on kaikki pakolliset vierailut ja muodollisuudet suoritettu.

Jouluaaton vietin mieheni kanssa tässä mun luona. Kateltiin telkkaria ja syötiin.

 Kanaa, laatikoita ja salaattia. Ja kinkkua ja joululimppua. Sit mun vanhemmilta saatiin lisää salaatteja ja lohta.

Joulupuuroo, jota on vieläkin jäljellä aika paljon.


Joulurauhan julistus on joka joulu pakko katsoa. Telkkarin eessä näkyy lahjaksi saadut led-kynttilät.


Lahjaksi sain myös tuollaisen posliinienkelin.

 Glögiä, namnam.

Muumimuki. Tosin ei joululahja, en muista mistä oon saanu.

Käytiin tänään mun vanhempien luona. Mä sain lahjaks tämmösiä:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti