tiistai 3. joulukuuta 2019

Ahdistus

Kävin tänään taas salilla. Lähdin sinne hyvillä fiiliksillä, mutta treeni ei ottanu sujuakseen. :(

Aluks 20 minuuttia crosstrainerilla, ja jo siinä oli työn ja tuskan takana, että jaksoin. Sitten selkä, vatsa ja kädet. Kaikissa ongelmia. Tosin käsitreenissä oon saanu jo lisätä painoja! Siitä oon tosi tyytyväinen! :)

Sitten multa vaan kerta kaikkiaan lopahti mielenkiinto ja lähdin kotiin. No, parempi tuokin kuin ei ollenkaan, ja sainhan mä kuitenkin treenattua edes 40 minuuttia!

Ahdistaa vain, ku vuosien mittaan on tullu aika lailla kiloja lisää ja oon muutenki tosi helposti lihovaa sorttia. Vyötärö on se ongelma-alue, vatsa pömpöttää niinku raskaana ois... :(

No, nyt oon treenaillu yhtäjaksoisesti parin kuukauden ajan, ni että ehkä tässä ollaan vielä aika alussa. Treenipäiviä on viikossa lähinnä 2, joskus kolmekin.

Täytyy vaan pysyä kärsivällisenä (mikä ei todellakaan oo mun vahvin piirre...). :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti