lauantai 21. joulukuuta 2019

Muuttoahdistus

Mun piti tähän tehdä kiva kuvallinen postaus, mutta koska kuvien lataaminen kestää jostain syystä niin kauan, ni kerron nyt vaan lyhyesti ilman kuvia... Haluun nukkumaan :D

Sain tänään pakattua kirjat, eli nyt kirjahylly on muuten tyhjennetty, mutta dvd:t on vielä pakkaamatta ja oon laittanu tyhjille hyllyille vähän joulukoristeita. Lisäks pakkasin lautaset ja lasit, jätin toki muutaman vielä jouluks ja muutenki pakkaamatta.

Kauhee muuttoahdistus iski, koska mulla on tavaraa ihan hemmetisti!! Ei varmasti saada yhdellä reissulla kaikkia vietyä. Mä oon kova ressaamaan raha-asioista ja bensahan on kallista... Mut eiköhän me selvitä.

Urakka keskeytyi, kun lähdettiin poikkeemaan joulukahveilla. Saatiin miehen kanssa kumpikin pieni joululahjakin, ja tulilatva. Hassua, koska vietiin just samanlainen tulilatva emännälle. :D Meillä oli hauskaa kaupassa, kun jouduttiin paketoimaan kukkanen itse lahjapaperiin eikä meillä ollu oikein tietoa eikä taitoakaan miten se pitäis paketoida. Hieno tuli, harmi etten ottanu kuvaa :D

Illalla katottiin telkkarista leffa Naisen tuoksu. Ja nyt sitten nukkumaan. Harmi ettei ne kuvat ny latautunu... No, laitan huomenna sitten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti