tiistai 17. joulukuuta 2019

Mä sain sen asunnon!

Oon koko päivän odottanu jännittyneenä kiinteistövälittäjän soittoa. Harvoin oon näin riippuvainen puhelimesta kuin tänään. En oo uskaltanu jättää puhelinta mihinkään, kun oon oottanu sitä puhelua. :D

Äsken hän sitten soitti. Mä olin jokseenkin jo lannistunut ja varma, etten saa sitä asuntoa, mutta KYLLÄ! Sain sen!

Oon niiiiin onnellinen ja innoissani!!! :) :)

Nyt ei tarvi ressata enää asunnosta eikä miettiä, että pitääkö mennä asuntolaan ensin ja yrittää saada kämppä sitten myöhemmin. Nyt voin alkaa oikeasti suunnitella muuttoa ja kaikkea.

Vuokrasopimus alkaa vasta tammikuun alusta, mutta kyllä tässä hommia on täällä kotona vielä. Oon tyhjennelly mun vaatekaappeja ja karsinu sieltä vanhat ja liian pienet pois. Kirjahyllyn sisältöö pitää kans tarkastella ja dvd-kokoelmaa. :D

Uus asunto on n. 6 neliöö pienempi kuin tämä nykyinen, mutta mulla on tuo makuuhuone tälläkin hetkellä vain varastona eli en todellakaan vietä siellä aikaa. Aiemmin mulla oli siellä sänky (niinku makuuhuoneessa tietysti on... :D ), ja olkkarissa sohva, mutta annoin sohvani pois, koska olin kyllästynyt siihen, ja siirsin sängyn telkkarin lähelle. Paljon kivampi katsoa sängystä telkkua, kuin siltä pieneltä sohvalta. Siihen ei mahtunu kahta vierekkäin edes...

Tässä on kuva keittiöstä. 

Ovi keittiöön. Arkkupakastin on tuossa nurkassa tollee somasti. :)

Olohuoneen takaseinä. Siihen tulee mun kirjoituspöytä. Sänky tulee tuolle toiselle seinälle, koska ainakin muistaakseni tv tulee tuohon ikkunan lähelle.

Kylppäri.

 Nää ei oo mun ottamia kuvia, vaan kiinteistövälittäjän nettisivuilta.

💛💙💚♥️❤️💜💗🖤🧡



2 kommenttia:

  1. Mikään ei ole niin kivaa kuin uuden asunnon suunnittelu! Olen samaa mieltä, että mieluummin sänky kuin sohva. Toivottavasti muutto sujuu myös kivasti! Itse yleensä suosin muuttopalvelua tai vähintään kaksi kantajaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiitos kommentista :) Tää on oikeesti jännää aikaa! Vaikka oon elämäni aikana muuttanu aika monta kertaa, mutta aina muutto ja muutos on yhtä kivaa. :D Yritän saada muuttoapua, koska porukalla se vielä kivempaa, mutta jos ei sopivaa peräkärryä löydy, niin sitten täytyy turvautua muuttopalveluun.

      Poista