lauantai 24. lokakuuta 2020

Pakkaaminen on aina yhtä hankalaa

Olen tämän päivän viettänyt miettimällä, mitä ihmettä tarvitsen mukaani, kun lähden mieheni luokse muutamaksi päiväksi. Maanantainahan alkaa mun työssäoppimisjakso.

Olen nyt pakannut osan vaatteista ja jotain pikkusälää, mutta on tosi vaikee arvioida, että mikä on liikaa ja mikä liian vähän. Mulla on aina sama ongelma. Yleensä pakkaan aivan liikaa, mikä ei sinänsä ole huono asia. Jos pakkaisin liian vähän, niin tulis ongelmia. Ainoa ongelma siinä, että ottaa liikaa tavaraa mukaan on se, miten ne kaikki saa roudattua autoon ja autosta.

Mietin, että otan mukaan kansion, jossa on tähän mennessä opiskellut asiat pieneläimistä sekä jonku kirjan (esim. tuo paksu eksoottisten eläinten kirja), mutta sitten totesin, että jos olen töissä 8.30-17, niin en varmaan kovin paljon jaksa mitään opiskella illalla enää... 

Vaatteiden määrä on toinen, minkä aina yliarvioin. Alusvaatteita ja sukkia on tietenkin hyvä olla riittävästi, t-paitoja, huppareita, verkkareita ei ehkä tarvitse joka päivälle puhtaita... Pyykkikonekin on kuitenkin käytössä...  ja työpaikalta saa työvaatteet. Meinasin ottaa jopa kumisaappaat, mutta sitten mietin, että mihin ihmeeseen mä nyt niitä tarvitsen. 😂

Ehkä mä nyt kuitenkin selviän ja tulen käymään kotonakin, joten voin sitten hakea lisää tavaraa, jos tarve vaatii.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti