sunnuntai 11. lokakuuta 2020

Sairauslomalainen

Olen ollut tämän viikon saikulla mun oikean (ja vähän vasemmankin) käden takia. Navettaviikko oli fyysisesti raskas ja käteni kipeytyi niin, etten pystynyt tekemään sillä mitään. Sormet veti tunnottomiks ja särkyä oli kämmenselän ja ranteen alueella. Asiaa ei helpottanut se, että tein viimeisetkin navettavuorot tunnollisena ihmisenä, vaikka kättä särki ihan hemmetisti...

Alkuviikosta soitin terkkariin ja varasin itelleni lääkäriajan, jonka sain vasta torstaille. Ajanvarauksessa sanottiin, että saikkua saa takautuvastikin, joten voin huoletta olla koulusta poissa. Lääkäri kirjoittaisi saikun sitten torstaina.

Siihen asti mentiin näillä:


Pilatesrulla lapaluiden välissä ja rullaatirullaa oli välillä se ainoa keino helpottaa särkyä ja sormien tunnottomuutta.

Rakas mieheni tuli mun luokse alkuviikosta. Hän hieroi mun niskaa ja lapaluiden välistä, ja kipu alkoi hellittää. Eli niskasta johtuvaa lähinnä se kätten särky.

Kun pääsin lääkäriin, ei kättä särkenyt enää kovin pahasti. Lääkäri mussutti jotain sairausloman kirjoittamisestakin, että ei yleensä takautuvasti kirjoiteta. Tokaisin, että mulle luvattiin, kun ajanvaraukseen soitin! Lääkäri kysyi, että "ai olet ollut tänne yhteydessä?" No totta hitossa, kun olen ajan varannut... Whaaaat?

Sain sairauslomalapun tälle viikolle. Voin sen näyttää sitten vastuuopettajalle, kun en tosiaan ollut ollenkaan koulussa tällä viikolla.

Hiukset vaihtoi väriä. Mustaa on kuin mun sielu:

 

Eilen käytiin ystävänaapurin kanssa kirpparikierroksella. Toinen paikka oli tuo, toisesta en ottanu kuvaa, ku ei siinä ollu mitään kuvattavaa :D

Löysin itelleni uudet byysat ja rakkaalle leffan ja sytkärin, ostin myös itelleni tuollaisen sytkärin:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti