sunnuntai 4. lokakuuta 2020

Melkoinen luottamuksen osoitus

 Vai oliko vain pakkotilanne, mutta eilen illalla karjanhoitaja jätti mut ja toisen vuorolaisen kahdestaan tekemään lopputyöt navetalle. Hänen piti itse lähteä viemään yhtä sonnivasikkaa (Sitruunapippuri) uuteen kotiin. Tai härkähän se on, kun se on kuohittu. 🐮

Ei meillä ollut paljon enää tekemättä ja selviydyttiin ihan kunnialla, luulen. 😬

Tänään heräsin jo ennen kolmea aamulla, koska mun kättä särki ihan hemmetisti ja siihen ei meinannut tunto palata millään. Nousin ylös, join kahvit, otin Buranan ja Panadolin, ja sit päätin yrittää uudelleen unta, kun käsi vähän asettui. Sain nukuttua jonku puol tuntii, kunnes kello soitti kl 3.50.

Edelleen käsi vetää helposti tunnottomaksi ja vähän särkee. Menen silti töihin, koska jäljellä on enää tämä aamu ja ilta. 👍 💪

Olis vaan ollu ihan kiva, että kaikki vuorolaiset olis saapunu töihin, niin ehkä sitten mun käsikään ei olis näin paskana. Meitä piti olla viis, mutta yks ei tullut, koska olis halunnu päästä kaverinsa kanssa yhdessä ja koska kaveri ei päässyt, niin tämäkään ei tullut. 😠🙄 Sitten on yksi, josta ei tiedetä, miksei se tullut, ja yksi, jolla on vaikeuksia herätä aamulla. Tosin eipä se eilen illallakaan ollut paikalla. 

Ennen navettaviikkoa mä ajattelin olevani se, joka ei jaksa nousta aamulla ylös. Tai että moti menee ja jätän koko homman kesken, niin kuin alussa pelkäsin, kun hommat ei ottanut sujuakseen. (Oikeasti hermot meni sen takia, että mulla alkoi menkat ja tunteet oli siksi pinnassa. Tosi kiva muuten olla töissä kun on vuosisadan niagara-menkat... ja p.s. mulle sanottiin, että ehkäisykapselin laiton jälkeen menkat loppuu. Ei muuten lopu. Se, joka kapselin laittoi, sanoi väärin. Menkat SAATTAA loppua, mutta ne saattavat jatkua ja jopa runsastua. Mulla kävi juuri näin: aiempaa runsaammat menkat, mutta kivut väheni 👎💩😒)

Tiedä sitten, tarviiko olla ens viikolla sairaslomalla tuon käden takia. Alkuviikosta vitsailin, että oon ens viikon saikulla, koska navettaviikko on niin rankka eikä pää kestä. Todellisuudessa ei kroppa kestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti