tiistai 31. maaliskuuta 2020

Mä oon niin kingi!

Nyt se on ohi! Raivaussahanäyttö siis. Sain nelosen!!! 😄

Ensin haalarit päälle ja valjaiden säätö. Opettajalla oli jo saha ja kypärä autossa valmiina, joten sitten ajettiin metsään. (siis paikan päälle, ei kirjaimellisesti 😉

Opettaja selosti matkalla, miten arvosanat määräytyvät. 1 = saa sahan käyntiin, 2 = osaa käyttää turvavarusteita, eli se kypärä, kuulosuojat ja visiiri 3 = sahaaminen luonnistuu, vääriä puita kaatuu 4 = kaatuu enemmän oikeita puita 5 = todella taidokasta, vastaa vuoden parin kokemusta.

Mä olisin ollu ihan tyytyväinen vaikka kakkoseen. Ei mulla sahatessa oikein ollu selvää käsitystä minkä puun kaataisin ja minkä en, mutta suurin piirtein. Joten ajattelin, että saan kolmosen. Mutta opettaja on niin leppoisa ja mukava, että antoi nelosen :D

Oon niiiiiin onnellinen ja helpottunut!!! 😊






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti