sunnuntai 8. maaliskuuta 2020

Ah, onnea

Tämähän on yhtä juhlaa! Tuskaisesti pakertamani ja sen arvostelua pelkäämäni digikurssi menikin aivan loistavasti. Sain siitä vitosen! Arvostelu 1-5. :)

Se oli toinen vitonen tähän koulun "alkuun". Eka vitonen tuli tuotantoeläinten lisääntymiskokeesta (kiimakierto, tiineysajat, hormonit). :)

Tää kulunut viikko oli muuten koulunkäynnin suhteen lyhyt, koska viime viikonloppuna sain jonku nuhakuumeen ja maanantainakin oli vielä lämpöä, joten en mennyt kouluun. Tiistai ja maanantai oli vapaapäiviä (tai olis ollu asiakaspalvelutunnit, mutta mä sain niistä vapautuksen, koska oon ollut töissä asiakaspalveluhommissa), torstain tunnit peruttiin opettajan sairastumisen vuoksi, joten perjantai oli sitten ainoa koulupäivä.

Toki oon opiskellut sitten kotona. Miehenikin sai todeta, että mä todella opiskelen KOKO ajan. :D Mulla oli maanantailta rästitehtävä kissan ruokinnasta, jonka kanssa pakersin. Lisäks luin kirjoja Eläinten lääkintä ja hoito & Koiran ruokinta ja hoito.

Oltiin me yhdessäkin. Käytiin kakkukahveillakin, koska me ollaan oltu yhdessä 10 kk, ja kihloissa 9 kk. :)

Huomenna on vielä vapaapäivä ja sitten taas kouluun. :)

 Kissan ruokinta -tehtävän tekoa. :)

Lintulaudan vieras:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti