maanantai 16. maaliskuuta 2020

Mitä pakkaisin mukaan?

Päätin, että meen vähäks aikaa vanhempien luo nyt, kun meillä on tää etäopiskeluviikko. En oo kerenny tässä oikein ollenkaan heitä näkemään koulukiireiden vuoksi. Aina välillä pitää mennä maalle hengähtämään :) ja vanhempien jääkaapille ;)

Mutta mitä pakkaan mukaan? Ja minne saan mahtumaan kaiken? Onneks mulla on auto, niin sinne saa mahtumaan kassit ja pussit. :D

Vanhempien luona mulla on oma huone vieläkin, mutta siinä se sitten onkin. Mukaan pitää ottaa siis vaatteita, lääkkeet (masennus ja ahdistus, kilpirauhasten vajaatoiminta), opiskelutarvikkeet (kansiot, paperit, läppäri, kynät ja nettireititin), pari opiskelukirjaa (Kissanhoidon käsikirja, Koiran ruokinta ja hoito). Otan mukaan myös työhousuni, koska ne on liian pitkät, joten äidin kanssa voin ne sit lyhentää, ku äidillä on ompelukone. :) Tietysti kännykkälaturi, kalenteri... Kirjaston kirjat pitää muistaa palauttaa.

Tulomatkalla mulla on sitten mukana myös uusi tulostin. :D mun vanha tulostin sano sopimuksensa irti, joten isä lupas ostaa mulle uuden tulostimen. Se on kuitenkin kätevä olla omasta takaa.

Eipä muuta ku pakkaamaan ja suihkun kautta nukkumaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti