maanantai 30. maaliskuuta 2020

Näytön paikka

Ajoin tänään tänne koulukaupunkiini, koska mulla on huomenaamulla raivaussahanäyttö. 😬 Oon hermoillu sitä jo ensimmäisistä raivaussahatunneista lähtien, mutta nyt se on edessä ja mun ahdistus on niin jäätävä. Yritän olla ajattelematta asiaa, mutta väkisinkin tulee mieleen.

Eilen harjottelin isän kanssa sen raivaussahalla. Tai oikeestaan vaan isä näytti mulle kertauksena, miten sen sahan saa käyntiin. Sitten kokeilin kerran, mutta tottakai se lähti hyvin käyntiin, ku isä oli just näyttäny mulle sen. Voi olla, että käy niinku traktorinäytössä. Olin opiskellu ajoonlähtötarkastuksen tekoa ja peruuttamista just ennen näyttöä, ja sitten ku näyttö oli, niin mun pää tyhjeni kokonaan. Unohdin ihan perusasioita. :D

No, kunhan saisin sahan käyntiin ja muistan laittaa kuulosuojaimet korville ja visiirin kasvoille kypärästä, niin eiköhän se siitä sitten. :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti