torstai 26. maaliskuuta 2020

Pyrähdyksiä

Tänään on ollut sillai aktiivisempi päivä, että oon ollu enemmän ulkona ja näpertäny vähemmän kouluhommia. Toki koulutehtäviäkin oon tehny, ja palautin just äsken yhden tehtävän opettajalle.

Päivällä siivottiin pari mökkiä. Täällä ei rajoiteta vielä mökille tuloa. :)

Sit kävin taas lenkillä. Täällä ei onneks rajoiteta vielä ulkoiluakaan. :)

Tää on siitä kummallista tää maaseudun ilma, kun se laittaa mut ulos juoksentelemaan harva se päivä. :D

Ei mut oikeesti oon tän karanteeniviikon aikana käyny melkein joka päivä kävelemässä/hölkkäilemässä. Sillon ku olin vielä opiskelukaupungissa, niin en todellakaan käyny kovin usein kävelemässä huvikseen, yleensä vaan kauppareissulla. Nyt oon alkanu hölkkäileen, josko vielä jaksaisin juosta ihan kunnollakin. Nyt jaksan juosta hölköttää semmosen 150 metrii kerralla... Mut teen semmosia pyrähdyksiä, kävelen, juoksen, kävelen, juoksen... Tärkeintä kuitenkin on se, että lenkki on ainakin sen 30 minuuttia, mieluummin tietysti enemmän.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti