torstai 2. huhtikuuta 2020

Mä oon niin lande

Nyt oon taas takas äiskän ja iskän hoteissa. 💜

Päätin tänään tulla, vaikka väsytti tosi paljon, ja kun katsoin mun matkalaukkua ja muita mukaan otettavia tavaroita, niin väsytti ja ahdisti vielä enemmän... (kello, taulut ja pelit ei lähteny mukaan 😉)
Matkalaukullinen vaatteita, yhdessä kassissa koulukansioita ja kirjoja, yhdessä kassissa kenkiä, yhdessä kassissa SodaStream (kyllä, otin sen mukaan, koska janoan kuplavettä), yhdessä kassissa suihkutarvikkeita ym. sälää, yhdessä kassissa läppäri, reititin ja johtoja, olkalaukku...
ONNEKS on oma auto.

Testasin EKAA kertaa elämässäni läppärin kameraa. Siis web-kameraa? Tollaset kuvathan oli muotia joskus kymmenen vuotta sitten? Mä en oo ikinä ennen ottanu web-kamerakuvia. Mä oon aina jäljessä näissä trendijutuissa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti