sunnuntai 26. huhtikuuta 2020

Ihan törkeän väsy

Nyt on jääny taas kirjoittelu, koska mulle iski totaalinen väsymysmasennusahdistus. En oo jaksanu keskittyä kouluun, vaikka oon kyllä tehny tehtäviä, mutta en uhrannut ajatustakaan Teams-luennoille, kunnes Wilmaan napsahti merkintä luvattomista poissaoloista. Selitin kyllä opettajille, että vaikeaa on ollut, enkä siis yhtään valehdellut. Voimat on ollu todella vähissä ja oikeasti kaikki tollanen videopuhelu-luento-juttu ahdistaa mua.

Mua ahdistaa se, jos siinä tarvii olla oman pärstänsä ja äänensä kanssa, koska oma naama ja ääni on aina jotenkin outoja tommosissa yhteyksissä. Niinku puhelimessakin. Ja inhoan myös puhelimessa puhumista.

Lisäksi ahdistaa se, että tehtäviä ripotellaan joka maailman sovellukseen. Siis yks on wilmassa, toinen on moodlessa, kolmas on OneNotessa, neljäs on sähköpostissa, viides on Teamsissa... Mulla menee voimat jo siinä, kun etsin niitä tehtäviä ympäri internettiä ja tulostan ne. Sit ne ei ees oo mitään läpihuutojuttuja, vaan niissä on paljon tehtävää.


Olin tosiaan vähän aikaa opiskelukaupungissani. Ehkä viikon. Menin sinne, koska alkoi vanhempien nurkissa ahdistaa. Sitten alkoi ahdistaa siellä, kun oli yksinäistä. Nyt haluaisin taas mennä sinne, koska mieluummin olisin yksin...

Välillä oon auttanu isää klapihommissa.

Tilasin EMP:ltä laukun ja Ramonesin hupparin <3


Adlibriksestä tilasin uuden kalenterin. :D


 

Tikkanen.


Kirjoittelen taas, kun on jotain kirjotettavaa ja kun jaksan keskittyä. Huomenna täytyy osallistua Teams-luennolle. Alkaa aamulla 8.30. Ahdistaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti