torstai 28. helmikuuta 2019

Tänään on ilmeisesti "väärinpäin-päivä" :D

Joskus vain on tällaisia päiviä, kun tavarat putoilee käsistä, kahvit kaatuu syliin jne. Embrace it!

Tapaaminen meni kyllä hyvin! 😊 Keskusteltiin yhdestä tekstistä, mitä oon tässä työstäny aiheesta Anteeksianto. Harjottelen kirjottamaan tuollaisia asiapitoisia tekstejä, vaikkei niitä missään julkaistaisikaan. Tai varmaankin julkaisen tuon ja mahdollisia muita täällä blogissa.

Sen jälkeen lähdin salille intoa puhkuen, mut en tiä mitä tapahtu, ku treeni oli tosi takkusta. Tai ainakin tuntu siltä. Poljin eka kuntopyörällä 20 min, sit selkä, vatsa. Piti tehdä käsitreenit, mut en vaan pystyny. Menin crosstrainerilla 10 min ja sit vaan lopetin. Ei ollu hyvä salipäivä, ei. Mut olin mä salilla kuitenki 40 min! Ja pääasiahan on, että menin ylipäätään. 😊 Joten saan olla tyytyväinen itseeni!

No, kaupan kautta kotiin. Ostin energiajuomaa (joo, hyi, mut oli pakko, ku en pysy hereillä ja kahvi ei maistu koko aikaa) ja semmosii protein shake -jauhepusseja (suklaanmakuisia).

Ajattelin, etten nyt jaksa pestä hiuksia vielä, niin suihkutin niihin kuivashampoota. Ostin tuossa joku päivä sitten uutta merkkiä (oon koukussa kuivashampoisiin ja oon kokeillu useampaa merkkiä), jonka ajattelin olevan todella hyvä, hinnasta päätellen. No ei. Ihan karmeeta shaibaa! Hiukset tuli ja jäi ihan harmaiksi. Ilmeisesti se on jonkinlaista hiuspuuteria. Mut yleensä ne saa harjaamalla pois, siis ettei hiukset jää harmaiks, mut tota ei. Ja hiuksista tuli ihan tahmeat. Joten en enää koskaan käytä sitä ainetta! Luvataan purkin kyljessä, että "heavenly volume". No ei tod!


Ainoa taivaallinen on tällä hetkellä tämä mun latte eiku protein shake. 😚


En tee tänään enää mitää muuta kuin katson Mielensäpahoittajaa Katsomosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti