keskiviikko 27. helmikuuta 2019

Duuniksii, duuniksii...

Työvuoro kahvilalla meni lopulta oikein hyvin, vaikka jännitin tosi paljon, miten onnistun pasteijoiden tekemisessä. Täytyy myöntää, että epätoivo iski niitä täyttäessäni ja melkein aloin itkee, kun tuntui siltä, ettei hommasta tuu yhtään mitään ja kahvila piti avata ja kahvia keittää ja saada pasteijat uuniin ja valmiiks... Onneks mua tultii sit jelppaamaan, keittämään kahvia ja avaamaan ovi, ni mä sain keskittyy tuskaileen pasteijoideni kanssa.

Mul ei suoraan sanottuna ollu oikein hajuakaan, mitä mä olin tekemässä. Siis tein ekaa kertaa ikinä pasteijoita. Niistä tuli... hyvin ilmavia 😜 Sovitaan, että niin niistä pitikin tulla?!



Tein siis kasvisversiona feta-pinaattipasteijoita (tai fetaatti-pinapasteijoita, kun meni vähän senat sakasin...) ja sit normi jauheliha-riisipasteijoita.

Kävin äsken postissa hakemassa tilaamani kirjan (A.Nilsson), mutta en pääse sitä vielä lukemaan, kun lupasin kirjoittaa huomiseks yhden artikkelin...!! (kaikkee sitä tulee luvattua...) Onneks tekstin pohja on mulla jo valmiina, sitä täytyy vaan vähän siistiä (kirosanat pois jne...) ja kirjoittaa puhtaaksi.

Että eikun sitte vaan hommiin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti