perjantai 22. helmikuuta 2019

Pitsaperjantai

Viikko hurahti taas melko nopeesti. Tosin ei päivissä oo mun tänhetkisessä elämässä paljoo eroo. Toki arkipäivinä on tapaamisia ja töitä, mut kun oon kotona, niin on ihan sama onko viikonloppu vai ei.

Mun elämä on täl hetkel vähän semmosessa suunnitteluvaiheessa. Odotan vastausta yhestä koulusta, että pääsenkö sinne. Vastaus tulee vasta kesäkuussa, eikä asialle voi nyt oikein mitään, muuta ku oottaa. Muuten sitte teen joitaki duunivuoroja (leivontaa, kahvilaemännöintiä). Yleensä mun päivät kuluu kotona eri projektien parissa. Virkkaan, siinäkin on tulevaisuudenhaaveena ehkä myydä tuotoksiani joskus jossain. Opiskelen milloin mitäkin... Kehitän itseäni. Nyt on tää blogi, joka on vielä kehitysvaiheessa, mutta aion tehdä tästä ihan superin! :)

Tänään on vuorossa ruoanlaittoa. Oon tosi laiska tekee ruokaa kotona. Tykkään tehä sitä muille kyllä, mut itelle en oikein tee. Syön lähinnä pussikeittoja ja leipää ja mysliä :D Tänään aion tehdä itelle pakkaseen bataattisosekeittoa ja sitte myöhemmi päivällä tehdään porukalla pitsaa, ku on sentään perjantai. :D

Ei ehkä suklaapitsaa... Vaikka oli tuokin hyvää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti