maanantai 25. helmikuuta 2019

I'm in!

Hyvää maanantaita ja uutta viikkoa!

Ilokseni huomasin sisäänkirjautuessani, että minut on hyväksytty Blogit.fi-listalle! :) Kiitos! Aivan parhautta! Oon tosi innoissani!

Tervetuloa lukijoilleni! Toivottavasti viihdytte! :)

Haluan tehdä blogistani paremman, miellyttävän ja kiinnostavan lukea. Oon vielä kehitysvaiheessa, ja otankin mielelläni kehitysideoita vastaan! :)

Tulin juuri kotiin shoppailureissulta. Vähän turhamaisuutta kai minussakin pitää olla... koska ostin meikkisieniä ja tekokynsiä, sekä bluetooth-kuulokkeet. :D viimeksimainitut tulee tarpeeseen kuntosalilla käydessä, koska en ole löytänyt mun puhelimeen sopivaa sellasta nauhaa/koteloa, jonka saa kiinni olkavarteen... mikähän sen oikea nimi mahtaa olla...? No kuitenkin.

Meikkisienet, tarjouksessa, 2 yhessä paketissa. Mun vanha meikkisieni on ihan risa jo. Vaikka meikkaankin tosi harvoin. Ehkä siihenkin tulee parannus nyt... ;)

Ja tekokynnet... ne on nykyään mun pahe! Oon ihan koukussa niihin! :D Aiemmin en osannut käyttää niitä ollenkaan, mutta oon vähän jo tottunu.






Tänään on muuten ohjelmassa lisää kaappien penkomista, töitä tietokoneella (kuvakansioiden järjestelyä ja kirjoitushommia) ja kokous, jossa käydään viikon ohjelmaa läpi.

Mitähän kaikkea jännää tämä viikko tuo tullessaan? Ainakin kuukausi vaihtuu, taas!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti