sunnuntai 5. tammikuuta 2020

Asunto valmis ja oma rauha

Eilen tosiaan vein miehen kotiinsa. Hän itse alkoi jo aamusta ehdottaa, että jos vaikka lähdettäisiin kohti hänen kotiaan.

Samalla reissulla näin mun vanhempani, jotka hakivat mun pyörän mun edellisen kotitalon pyörävarastosta ja samalla he antoivat mulle omassa varastossaan olleen mun vanhan pyykkitelineen. Sitten käytiin vielä ostamassa mulle pöytäliina, vessan matto ja ruokaa. :) käytiin myös kahvilla.

Kun pääsin vihdoin kotiin, roudasin uudet tavarat sisään, join kahvia ja aloin järjestellä vihdoin asuntoa valmiiksi. Lopputulos näkyy näissä kuvissa:

Uusi pöytäliina. Hieno, eikö totta? :)

Kuvia keittiöstä:


Kuvia olohuoneesta, joka siis myös on makkari...:



 Vaatehuone:



 Kylppäri. Isä osti mulle myös uuden pyykinpesukoneen. Vanha jäi miehelle.



 Eteinen.

 Ja häkkivarasto :)


Tänään oon katellu Baby Janen ja opiskellu sekä pessy pyykkiä.

Nyt meen nukkumaan :) Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti