perjantai 10. tammikuuta 2020

Aamulenkki kirppikselle

Heräsin kaheksan aikaan ja aamukahvin ja -jugurtin nautittuani päätin lähtee ulos, koska siellä paistaa aurinko!!! Päätin, että nyt mä kävelen sinne kirppikselle, minne mun eilen piti mennä. Google Maps näytti, että sinne kävelee n. 30 minuuttia.

Vähän alko matkalla arveluttaa, että löydänkö nytkään perille, mutta lopulta löysin!

Kirppis oli iso ja ihan hyvälaatuista tavaraa. Tällä kertaa en kuitenkaan ostanu muuta kuin yhden mukin, joka oli niin söötti, että pakkohan se oli ostaa. Ja sopii mulle, koska aloitan eläintenhoitajakoulun maanantaina!!!


Kotimatka tuntu  menevän nopeammin kuin menomatka, ehkä siks, että menomatkalla mulla ei ollu hajuakaan, minne ja kuinka pitkän matkan mun pitää kävellä. Kotimatka menee aina nopeammin. Tosin sitä hidasti se, että mulla on rakko kantapäässä. Oon varmaan kävelly liikaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti