torstai 16. tammikuuta 2020

5 päivän vapaa

Meillä ei oo nyt luentoja ennen ens viikon tiistaita. Perjantaina on muuten vaan vapaa, tänään ja maanantaina on ryhmänohjaajan tunteja, joilla tehdään HOKS:eja. Meidät jaettiin sukunimen alkukirjaimen mukaan eri päiville, ja koska mä oon aakkosten loppupäässä niin mun HOKS-vuoro on vasta ens viikon perjantaina.

Rakkaani saapuu luokseni ehkä huomenna ja mä saatan hänet autolla sitten kotiin maanantaina, kun mulla on psykologin tapaaminen vanhassa kotikaupungissani.

Tää päivä ei oikein tuntunu lähtevän millään käyntiin. Menin illalla nukkumaan jo puol yheksän (koska väsytti ja palelsi) ja heräsin tänään joskus 9 maissa eli ainakin tuli nukuttua. Mut jotenki koko kroppa oli ihan jumissa ja päätäkin särki.

Jotenki tää päivä on sit kuitenki menny. Kävin sen verran ulkona, että kävelin Tokmannille ostamaan muutaman vihon ja karkkia. Niin ja sukkia. :D


Tuo vihko vaan oli niin söpö. Ja maksoi euron. Ostin myös kaks muuta euron maksanutta vihkoa, toisessa hevosen kuva ja toisessa pöllöjä. En jaksa nyt ottaa niistä kuvaa. Ehkä ne näkyy jossain vaiheessa.

Karkkipussi tyhjeni varmaan kymmenessä minuutissa. :D En oo taas syöny karkkia pitkään aikaan, sen takia se varmaan maistui niin hyvältä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti