maanantai 28. syyskuuta 2020

Tästä se alkaa

 Huomenta vaan! Herätyskello soitti jo 3.50. Koulun navetalla pitää olla 5.30. Tykkään, että aamulla saa heräillä rauhassa ja juoda aamukahvit ja polttaa aamuröökit ja syödä jotain.


 

Menin illalla unelle jo 19 maissa. Ensin ajattelin katsoa Tanssii tähtien kanssa, mutta olin niin väsynyt (koko päivän), että luovuin ajatuksesta. Tänään ei onneksi oo tunteja navettavuoron lisäksi, joten pääsen nukkumaan töiden jälkeen. Ehkä poikkean hakemassa eväät kuitenkin ruokalasta puolen päivän aikaan. Mulla on se etu moniin nähden, että asun todella lähellä koulua, joten matkoihin ei mene kauaa. Joskus katsoin kellosta, että ehkä 4 minuuttia menee autolla.

Kyllä, menen autolla. Yksi syy on se, että koululle mennessä joutuisi ajamaan osan matkaa liikenteen seassa, kun pyöräily-/kävelyteitä ei ole, ja sitä minä en tee. Sekin on jo kamalaa, kun joutuu jalankulkijoita/pyöräilijöitä ohittamaan.

Mulla oli herätessä ihan epätodellinen olo. Tuntui joltain vitsiltä, että pitää herätä keskellä yötä ja mennä kouluun. 

Tämä on nyt tällaista sitten tämän viikon. Pitänee laittaa jokin varoitustarra otsaan, että "minä en ymmärrä, mitä minulle puhutaan". Siltä ainakin tuntuu, että tajunnantaso ei ole mitenkään korkealla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti