keskiviikko 20. marraskuuta 2019

Valoa pimeyteen

 Edelleen vain sataa vettä ja on tosi harmaata ja synkeää. Siihen pelastukseksi mä kaivoin mun tuikut ja muut esiin tuomaan edes hieman tunnelmaa kämppään.

Tän "valokukkapallon" (mikähän se mahtoi olla oikealta nimeltään...) oon tehny muutama vuos sitten itse. Se on siis taiteltu ja liimailtu sellaisista origamipapereista ja sisällä on ledvalonauha.


 Tässä on sitten mun kirjahylly. Siinä on valotaulu, jossa lukee "A ❤️ P 8.5.19" eli mun ja mun miehen etunimikirjaimet ja päivämäärä, jolloin ollaan alettu seurustella. 😊 Sit on ihan tavallisia led-kynttilöitä ja tommonen purkki, minne oon tunkenu sellaisen punaisen
sydän-led-sarjan. Alempana yksittäiskuva siitä. Sit on toi &-merkki, jonka oon ostanu Jyskistä.


Sitten oon saanu joskus ystävältäni tämmöisen led-kuusen, joka vaihtaa väriä.


Kyllä nää nyt vähän tunnelmaa luo. Varsinkin iltaisin, kun on jo pimeää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti