perjantai 22. marraskuuta 2019

Iloisia uutisia!!

Mä hain tänä syksynä opiskelemaan eläintenhoitajaksi. Se on ollu jo pidempään mun haave.

Mähän hain sinne jo viime keväänä ja sain opiskelupaikankin. Opiskelu ois alkanu just tänä syksynä, mutta kun olin töissä hyväksymiskirjeen tullessa ja luulin olevani vielä koulun alkamisajankohtanakin, niin en ottanut opiskelupaikkaa vastaan.

Työt kuitenkin loppu jo kesällä. Irtisanouduin uupumuksen vuoksi. Työ ei sopinutkaan mulle. Sen jälkeen oon ollu sairauslomalla ja miettiny, mitä oikeasti haluan elämältä. Sitten päätin hakea uudestaan opiskelemaan eläintenhoitajaksi.

Oon ootellu tuloksia todella jännittyneenä monta viikkoa ja ehtinyt kuvitella jo vaikka mitä. "Mitä jos ne ei tykkää musta", "Mitä jos mokasin kun jätin ottamatta paikan viimeks vastaan" ja jopa että "Laitoinhan mä varmasti sen uuden hakemuksen??"

Tänään en sitten jaksanut enempää, vaan soitin kyseiseen kouluun ja tiedustelin, missä vaiheessa opiskelijavalinnat on ja että oisko mitenkään mahdollista saada tietää onko valittu vai ei.

Se kannatti. Sain heti tiedon, että MUT ON VALITTU!!! Mä pääsen aloittamaan koulun tammikuussa!!! Mä oon niiiin onnellinen!!! 😊

Juhlistettiin asiaa illalla miehen kanssa syömällä minipitsoja ja piparkakkusuklaata. 😅



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti