torstai 21. marraskuuta 2019

Erävoitto...?

Huoh. Tää jatkuva pimeys todella käy voimille. 😒

Mun alkuviikko meni ihan koomassa... Olin suunnitellu meneväni salille keskiviikkona, kun maanantaina ja tiistaina oli muuta ohjelmaa, mutta en sitten jaksanutkaan. Ajattelin, että onhan lepokin toki tärkeää. Varsinkin, kun jotenkin oli vähän flunssainen tai tukkoinen olo.

Oon yrittäny erilaisia vitamiinilisiä, mutta eipä ne juurikaan auta. Tänään oli labrakokeet ja hemoglobiini on 132, joten ei oo ainakaan rautapuutosta. Harmi, ettei lääkäri ollutkaan laittanu siihen lähetteeseen kilpirauhaskokeita. Mulla on kilpparivajaatoiminta, joten ne arvot ois ollu ihan kiva tietää. Lääkityskin mulla siihen on, mutta silti... Täytyypä soitella lääkärille ja pyytää lähetettä.

Tänään piti olla muutakin menoa, mutta se siirtyi huomiselle, joten käytin tilanteen hyväkseni ja menin salille! (Tosin ensin nukuin noin tunnin päikkärit...) Ja hyvä treeni, parempi mieli. Vaikkei väsymys sitten lopulta minnekään hävinnytkään... Mutta tunnin treeni, ei huono! 😊


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti