lauantai 23. marraskuuta 2019

Kuvia vuoden 2012 Neiti Kesäheinä -kuvauksista!

En saanut viime yönä nukuttua, joten ajankulukseni katselin vanhoja valokuviani. Löysin cd-levyn, johon oli tallennettu valokuvia tapahtumasta Neiti Kesäheinä. Minä ja pari muuta tyttöä oltiin malleina ja kuvaajina oli muistaakseni jotain valokuvauksen opiskelijoita.

Mä en oo koskaan pitäny itteeni mitenkään nättinä enkä todellakaan mallina, joten olin ihan että no ei todellakaan, kun mun ystävä ehdotti asiaa mulle. Hän oli itse toiminut mallina samankaltaisessa tilaisuudessa ja oli jo ehdottanut, että mut otettaisiin tällä kertaa mukaan. Kovin sopivasti, mulla oli myös synttärit juuri tuona päivänä.

Kuvaajien mukaan sovin todella hyvin teemaan Neiti Kesäheinä, koska mulla on pisamia, vihreät silmät ja punainen tukka. :D

Aiemmin kun katselin näitä kuvia, pidin niitä rumina, tai siis löysin niistä vain vikoja, mutta nyt ne onkin ihan hienoja kuvia. :)






















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti