torstai 29. syyskuuta 2022

Kaikki järjestyy, tavalla tai toisella. Yleensä sillä toisella.

 Juu, tänään päättyi työt Prismalla. Harmittaa vietävästi, mutta ehdin jo tottua ajatukseen ja oon jo hakenu paria uutta työtä. En sen enempää vielä kerro, mitä ja mistä, mutta tein videohaastattelun eilen yhteen paikkaan. Toisesta hakemastani paikasta ei oo kuulunu, muuta ku se, että hakemus on menny perille ja nyt odotellaan, että rekrytointisysteemit etenee.

Oon edelleen kirjoilla kuitenkin myös StaffPointilla, joten sieltäkin voi tulla jotain vuoroja, joita voin ottaa tässä odotellessa. Ja tänään oli ihana kuulla esimieheltä Prismalla, että hän ottaa mut mielellään töihin tarvittaessa tekemään vuoroja silloin tällöin. 

Eli ei tässä mitään. Jännittäviä aikoja. 

Muuten tässä elelen Sirpa-kissan kanssa. Kaveri on ollu pari viikonloppua mun luona kylässä ja tulee nyt huomenna jälleen. On se kiva, ei tarvi yksin olla. Pelaillaan sikana Monopolia, jatsia ja Sequencee. :D

Ja jos jotain ihan sairaan synkkää otetaan mukaan, niin ahdistaa pirusti tää maailman meno. Kaikki maksaa ja aina vaan enemmän. Sit on tietty nää kaikenmaailman koronat, vaikkei se nyt mua enää niin paljoo ahdista. Ja tietty toi sota. Jotenkin tulevaisuus näyttäytyy taas tosi epävarmana.

Mut ei auta ku mennä vaan päivä kerrallaan eteenpäin. Joskus mun motto on ollu "Kaikki järjestyy, tavalla tai toisella, yleensä sillä toisella."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti