lauantai 10. syyskuuta 2022

Henlo! Ja paljon kissakuvia. Julkaisen osittain, katotaan miten käy

Joo, olen täällä jälleen. Siitä onkin kulunut jo kolme kuukautta. Viimeksi oltiin surullisissa tunnelmissa, ja jälleen vähän semmoisissa.

Nyt kyse on siitä, että mun työni Prismalla alkaa olla lopuillaan. Sain määräaikaisen suhteen, joka päättyy tämän kuun lopussa. Sitä ei ikävä kyllä jatketa, joten sitten pitää keksiä jotain uutta.

Mutta. Mitä tässä kolmessa kuukaudessa onkaan tapahtunut. No, ei mitään sen kummempaa kuin töitä ja töitä ja töitä. Mitään sen ihmeempää en ole jaksanut tehdä. 

Mutta mitä tulee kesäkuuhun,  kävin juhannuksena vanhempien luona. Vietin juhannuksen heidän kanssaan. Söin hyvin, saunoin ja uin. 

Ja niin, Sirpa the Cat oli mukana.

Ja tässä niitä kissakuvia.

Sirpa mun luona:

Kuvassa voi olla kissa ja sisätila

Kuvassa voi olla kissa ja sisätila


Mä aloitin tosiaan Prismalla jo huhtikuun puolella, varsinaiset työt toukokuun puolella.

Kuvan kuvausta ei ole saatavilla. 

 

Muuten tähän mun elämään on kuulunut Sirpa, joka todella on tuonut iloa ja yllätyksiä mun elämään:

 Kuvassa voi olla kissa, kannettava tietokone ja sisätila 

OOltiin lähössä juhannusreissuun:

Kuvassa voi olla kissa ja sisätila 

TTässä ollaan siellä juhannusreissussa, eli vanhempieni luona. Sirpa vähän ihmettelee.

 

Tässä

Kuvassa voi olla kukka ja sisätila

Kuvassa voi olla kissa ja sisätila

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti