lauantai 10. syyskuuta 2022

Kaikki hyvä päättyy aikanaan

 Eli joo, oon ollu Prismalla töissä huhtikuun lopulta asti, määräaikaisessa suhteessa, osa-aikaisena. Työtuntien suhteen on ollu kiirettä, mutta määräaikainen tarkoittaa, että työsuhde päättyy tämän kuun lopulla. Ikävä kyllä. Jos mä oisin saanu päättää, olisin jatkanu, mutta:

Oon kiitollinen tästä ajasta. Oon oppinu tosi paljon, niin työstä kuin itestänikin. Oon tutustunu hienoihin ihmisiin. En voi muuta sanoo, ku kiitos kaikille. Kiitos kärsivällisyydestä, kun he ovat opettaneet mulle uusia asioita ja vielä niitäkin, jotka ois pitänyt jo muistaa. Parhaani oon yrittäny kuitenkin joka päivä. Itsestäni oon oppinu, että vaadin itseltäni tosi paljon. Joskus vois vähempikin riittää.

Tykkäsin tästä työstä ja tutustuin uusiin ihaniin ihmisiin.

 Toivottavasti nähdään vielä näissä merkeissä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti