keskiviikko 13. tammikuuta 2021

Talvisia kelejä

Mulla on ollu tässä nyt viis päivää vapaata. Ensin viikonloppuna la ja su, ja sit vielä ma-ke. 

Oon yrittäny ottaa ulkoilun viikko-ohjelmaani. On vähän liian monta kiloa onnea ja iloa kertyny tähän kroppaan...

Tuossa olikin ihan kivoja kelejä ulkoilla, kunnes tuli tiistai ja lumimyräkkä. Tiistaina tietenkin olin autolla liikenteessä, vaikka sitä kehotettiin välttämään. Mutta en voinut muutakaan, koska olin mieheni luona käymässä ja oli palattava kotiin. Mulla oli lääkäriaika varattuna enkä halunnut sitä perua. Lähdin reissuun sen verran aikaisin, ettei se pahin myrsky ollu vielä ehtinyt kunnolla alkaa. Silti, heti ensimmäisessä liittymässä pikatielle ajoin johonki lumikinostumaan ja auto lähti ajautumaan vastaantulijoiden kaistalle. Onneksi olen huippukuski ja sain auton hallintaani. ☺😎😏 Seuraavissa liittymissä/rampeissa ajoin sitten todella hiljaa. 🚗

Mut on se silti ihanaa, että on lunta. ❅⛄

Tänään tuli pakottava tarve lähteä taas ulkoilemaan. Alkumatkasta aloin jo katua päätöstäni, koska oli niin kova viima ja pyry, mutta päätin sitten kuitenkin jatkaa matkaani ja sain kuin sainkin lenkkini tehtyä. 💪

 

Huomenna ja perjantaina koulua eli yrityksen perustamisjuttuja. Olen viime kertojen muistiinpanoja lueskellut ja yhtä vähän ymmärrän kuin viime viikolla. Mutta eiköhän se tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti