sunnuntai 9. elokuuta 2020

I can't

En osaa nyt kirjoittaa mitään järkevää postausta. Mieliala on päivästä toiseen ahdistunut, koska tässä on taas kaikenlaista epävarmuutta eri asioista. Pitäisi ajatella, että päivä kerrallaan, käyn läpi yhden asian kerrallaan, mutta mun päässäni ne kasaantuu yhdeksi sekamelskaksi, enkä saa otetta mistään. Tuntuu kuin jokin uhkaisi kulman takana, kaikki romahtaa yksi kaunis päivä, kun en jaksa enää pitää itseäni kasassa.

Koulu alkaa tiistaina. Oon lähettäny sähköposteja tulevaa työssäoppimisjaksoa koskien, ja saanut pari "haastattelu"aikaa. Työssäoppimisjakso on lokakuussa, vielä en tiedä tarkempaa ajanjaksoa, mikä on aiheuttanut ahdistusta, koska haluaisin tietää. Oon halunnu olla ajoissa liikkeellä työssäoppimispaikan hankinnan suhteen, mutta ehkä vähän liian ajoissa, koska kukaan ei vielä tiedä tarkoista aikatauluista. Ehkä ensi viikolla...? Pelkään, että jään ilman työssäoppimispaikkaa. Mitä mä sitten teen?

Pelkään myös etten jaksa työharjoittelussa. Sitähän kannattaa pelätä näin kaks kuukautta etukäteen. Mutta näin mun mieleni toimii. Jännitän ja pelkään kaikkea hyvin oleellista ja hyvin paljon etukäteen.

Meil pitäis olla joku tuotantoeläinten rotukoe tässä koulun alkupäivinä. Siitäkään en tiedä, mikä sen oikea päivämäärä on. En oo opiskellut rotuja. Pitäis kai.

Kuvissa:

-Sain hupparin. Ikävä kyllä vielä on niin lämmintä, ettei huppareita pysty käyttämään. Tääki viikonloppu ollu niin kuuma, että mieluummin kulkisi alasti, mutta sehän ei ole kovin suotavaa tuolla ulkosalla.

-Kirpparilta uudet kahvikupit. Oli ostettava, koska halvalla sai, ja onhan noi hienot.

-Lääkäri halusi, että pitäisin tuollaista kidutusvälinettä oikeassa jalassani YÖLLÄ, koska se venyttää nilkkaa ja auttaa plantaarifaskiittiin. En ole vielä saanut aikaiseksi. En ainakaan yöllä sitä pidä, koska hyvät yöunet on elintärkeät minulle.

-Joku päivä tästä ohi ajeli joku cruising-seurue. Mua ei niinkään noi autot kiinnosta, oli ne uusia tai vanhoja tai mitä vaan, mut kyl niitä nyt vähän aikaa katteli.


Jostain syystä en saanu noita kuvakommentteja noiden kuvien oheen, mä en osaa käyttää vieläkään kunnolla tätä uutta bloggeria, mutta ehkä tämä riittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti