perjantai 3. heinäkuuta 2020

Pupu ja hiirulaisia

Mun päivä alkoi tänäänkin jo aamuviiden maissa. En taaskaan saanu nukuttua pidempään, joten nousin ylös.

Tupakalla käydessäni kohtasin pupuvauvan. Se jäi siihen mun eteen vähäks aikaa, ei ollu matkaa muhun ku muutama metri. Sit se jatkoi matkaansa.


Eläimellinen meno jatkui päivällä, kun naapuri toi mulle viikonlopuks hoitoon kolme lemmikkihiirtään. :) Mulla ei oo aikaisempaa kokemusta lemmikkijyrsijöistä, koulussakaan ei olla vielä ehditty käymään kuin teoriaa läpi. Mutta aika iisejä tapauksia, ainakin näin päivällä. Millainen lie meno sitten, kun yritän nukkua... ;D Kuvat on otettu siinä vaiheessa, kun naapuri toi hiiret tänne mun asuntoon. Nyt ne on kaikki ilmeisesti unten mailla, niin jaksavat sitten temmeltää yöllä. :D




Etsi hiiri:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti