keskiviikko 22. heinäkuuta 2020

Kiva keskiviikko

Tää viikon alku on ollut todella hankala. Oon ollu tosi väsyny, nukun huonosti/näen tosi outoja unia, enkä saa päivällä oikein tehdyks mitään. Siksi olikin tosi kivaa, kun ystäväiseni kysyi haluaisinko lähteä mukaan kauppareissulle. Tottamaar minä lähden! Tänään ei oo edes satanu, niin oli hyvä ilma kävellä. Jos ei kovaa kylmää tuulta lasketa.

Ensin oli tarkoitus käydä vain Tokmannilla ja kirjastossa, mutta käytiinkin sitten vielä katsastamassa pari kirppistä ja kierrätyskeskus. Toinen kirppis tosin oli kiinni, mutta mulle tää oli hyödyllinen tutustumiskierros. Mä oon asunu täällä yli puol vuotta, mutta mun elinalue on jäänyt hyvin pieneksi, koska en yksin viiti/uskalla/halua lähteä mihinkään pidemmälle. Tärkeimmät on tässä kodin lähistöllä kuitenkin.

Pari tuntia siinä meni, kun kierreltiin kaupunkia. 👀

Kirjastosta lainasin yhden koulukirjan (tai siis semmonen kirja, mikä kai on hyvä lukea, ei pakollista):

Kierrätyskeskukselta nappasin mukaani seuraavat kirjat:
😎


😆
😁

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti